Júnový random

By Zuzulienka - 30.6.14

Dobré ránko!
Dnes tu máme posledný júnový deň. Detičky majú už prázdniny, no nám, čo chodíme do práce sa nič nemení. Je tu opäť pondelok a opäť sa treba naštartovať na pracovný proces. Pokiaľ však máte voľno, alebo chvíľku času v práci, mám tu pre vás na odľahčenie júnový random.


Random príspevok tu už dávno nebol, tak som si povedala prečo nie dnes. Za jún sa mi nazbieralo v mobile celkom dosť fotiek, o ktoré by som sa rada podelila. Niektoré ste už mohli vidieť na instagrame, no niektoré naopak nie. Môj jún sa niesol v znamení:

VÝBORNÝCH KÁVIČIEK...





OSVIEŽUJÚCICH DRINKOV...





KRÁSNEHO POČASIA...





OPAĽOVANIA...





SLADKĚHO OVOCIA...



GRILOVAČIEK...




DOBRÉHO JEDLA...






A NÁKUPOV...





Bol to úžasný mesiac strávený v spoločnosti manžela, rodiny, priateľov...

Na záver - jedna pesnička na pobavenie: Rakby - Pod papučou  (tento typ hudby nepočúvam, ale toto je skvelé!)


Aký bol váš jún?
Užite si posledný júnový deň!

  • Share:

You Might Also Like

21 komentárov

  1. to je pěkný! krásný sandálky :) dala bych si ta pitíčka a merunky :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. Ja som si ladove mochitko musela vychutnat vcera, pretoze bolo fakt horuco.

      Odstrániť
  2. Ta Schauma na poslednom obrazku je co prosim Ta? ☺️ Dik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suchy sampon v spreji na vlasy. Je vyborny - odporucam!

      Odstrániť
  3. Máš krásnou postavu, moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie kávy vyzerajú neuveriteľne chutne!!! Sandálky sú krásne :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnam teraz si mi urobila taku chut na kavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky!:) A ta písnička je opravdu skvělá,:DD:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Měsíc jsi měla tedy pěkný! :) Moc se mi líbí ty srdíčka na kávě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo to celkom pestré. Ano tie srdiečka vedia pekne urobiť :)

      Odstrániť
  8. Panečku to je postavička! Moc ti to sluší :P A ty drinky a kávičky vypadají lákavě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tomu hovorím dokonalá postavička :) Na tej fotke Ti to nesmierne svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!