Rozjasňujúca paletka Dermacol ILLUMINATING PALETTE

By Zuzulienka - 5.7.14

V poslednej dobe sa mi doma nahromadila rôzna letná kozmetika. Kozmetický košíček u mňa je teraz plný rozjasňovačov, produktov s trblietkami, opaľovacích mliek, osviežujúcich sprejov atď. Preto by som vám ich rada postupne predstavila a dnes začnem touto rozjasňujúcou paletkou. Samozrejme vieme, že rozjasňovače nie sú určené len na leto, ale vtedy s nimi pokožka tak krajšie vynikne a slniečko ten efekt ešte znásobí.


Musím povedať, že rozjasňovače sú niečo, čo veľmi nepoužívam, a ani sama neviem prečo. Preto som bola naozaj veľmi zvedavá na túto novinku od Dermacolu – Illuminating Pallette.  
Paletka, ktorá na prvý pohľad pôsobí na mňa veľmi luxusne. Jednoduchý priesvitný obal, ktorý vám nahliadnuť priamo dovnútra a môžete vidieť paletku s dvomi odtieňmi. Jedna je trblietavo ružová s dizajnom srdiečok a druhá menšia krásne biela.



Vec, ktorú vždy veľmi oceňujem u púdrov je vôňa. Pre niekoho možno nepodstatný parameter, ale je naozaj oveľa príjemnejšie nanášať si na tvár niečo krásne voňajúce. A presne taká je aj táto paletka – vonia jemne, trošku sladko, a trošku luxusne. Hneď ako som si k nej privoňala, vedela som, že bude patriť k mojim TOP.


Paletka neobsahuje žiadny štetček, čo ale nie je žiadnou chybou, verím tomu, že každá máte už svoj obľúbený štetec na nanášanie podobnej kozmetiky.

bez paletky, matná pleť
No ale ako ju použiť, kam ju použiť a aká teda je?
Pozrite si: VIDEO

Ružový púder: tak ten je možné použiť na celú tvár ako záverečnú bodku za makeupom. Intenzívne je vhodné ho nanášať práve v okolí pod očami, čo vám krásne rozjasní pohľad – veď od toho aj tie rozjasňovače sú.

Biely púder: je už určený na jednotlivé partie, vhodný na očné viečka, pod obočie, do kútikov očí, lícne kosti, alebo na ktorúkoľvek inú časť tváre, ktorú chcete zvýrazniť a prejasniť.
Taktiež môžete rozjasňovať použiť aj na zvýraznenie odhalených častí tela: kľúčne kosti, ramená, dekolt. Vyskúšajte.

...s paletkou, pleť je rozjasnená, vyzerá sviežo
Paletka obsahuje drobné trblietky a čím viac púdru použijete, tak tým je miesto na ktoré ju nanášate jasnejšie. Ja ju používam hlavne v okolí očí a musím povedať, že naozaj funguje. Pleť oživí, rozjasní a rozžiari a aj po noci s 5 hodinovým spánkom budete vyzerať sviežo. Porovnajte si fotky bez použitia rozjasäovača a s použitím rozjasňovača. Ak by sa vám to stále nezdalo, nižšie je detail.


Rozjasňujúca paletka Dermacol Illuminating Palette je dermatologicky testovaná, bez parabénov a vhodná pre všetky typy pleti – čo môžem potvrdiť, pretože moja pleť patrí k tým citlivým a táto paletka jej doposiaľ ani trošku neublížila.


Ďakujem Dermacolu za poskytnutie tejto krásnej vecičky!

Používate rozjasňovače na pleť? Aký je váš obľúbený?
Majte peknú sobotu, ja sa idem opaľovať!

  • Share:

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Rozjasňovač vypadá opravdu skvěle a jestli i hezky voní, jak píšeš,tak se po něm poohlédnu. Já mám oblíbené dva a to od Essence Twilight a od Astoru, je to sice stín na oči, ale dá se použít krásně i na rozjasnění.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, tá vôňa je úžasná! Vďaka za tipy, skúsim :)

      Odstrániť
  2. Vyzerá to super a ty si veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka je nádherná, já si koupila z těchto novinek tu bronzující a je též fajn. A potom mám ještě denní rozjasňující fluid a na ten nedám dopustit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to strašně moc dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda Zuzi klobúk dole, že sa ti podarilo zachytiť rozjasňovač aj pekne odfotený na pleti! Ja ho mám akurát so sebou na dofči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha, tak fakt to je vidno! Som rada, lebo mi dalo zabrať aspoň trošku to zachytiť :)

      Odstrániť
  6. Bože ten je krásny, ten chcem!! Dermacol ako taký mám veľmi rada a rozjasňovač by sa mi náramne hodil... ale keď som na ich stránke kukla cenu že 9,59€ ... neviem, asi sa budem ešte dlho predlho rozhodovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je úplne krásny, už len ten dizajn. Normálne mi ho bolo ľúto začať používať, aby som nezničila ten efekt srdiečok :D. Ano, pravda je, že je drahší, ale je ho aj veľa, takže sa oplatí. Používam ho už mesiac takmer každý deň a mám pocit, že z neho ani neodbudlo.

      Odstrániť
  7. Mám rada rozjasňovače a práve o tomto som uvažovala, ale keď som ho v drogérií skúšala na ruke, tak ma odradili tie trblietky, na môj vkus ich je tam trochu moc, som sa toho zľakla a rozhodla som sa pre ich tekutý rozjasňovač, s ním som veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práveže ich nie je veľa. Ono skúšať to v drogérii pomocou prsta je uplne iné, ako si ho potom nanášať štetcom. Tie trblietky sa primerane rozprášia.

      Odstrániť
  8. Zrovna včera v DM jsem vysvětlovala jedné paní a její dceři, k čemu tenhle výrobek je. :D (A to tam nepracuju) Prodavačky na mě akorát pokukovaly a usmívaly se a u pokladny mi daly nějaké slevové kupony navíc. Ty se hodí vždy. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!