Bonbon Eye Shadow - ružovo-fialové líčenie

By Zuzulienka - 7.8.14

Líčite sa každý deň rovnako alebo stále chcete vyzerať inak? Ja som verná stále svojmu jednému líčeniu, ktoré každé ráno zvládnem za pár minút. Občas mám však chuť vyskúšať niečo nové. A tak tomu bolo aj teraz, keď mi dorazili naozaj miniatúrne tieniky od Dermacolu - Bonbon Eye Shadow. Tiene majú naozaj výstižné pomenovanie "Bonbon", pretože sú ako malé farebné bonbóniky, s ktorými môžete byť každý deň iná. Odtieňov tejto rady nájdete celkom 9, ku mne sa dostali Bonbon 3 - ružový  a Bonbon 5 - fialový.



Bonbon Eye Shadow očné tiene sú zaujímavé tým, že obsahujú veľa minerálnych pigmentov, s ktorými dosiahnete tak sýtu farbu ako chcete. Drobné trblietky a perleť zase oči krásne rozžiaria. Tak som si ich zobrala do parády a skúsila s nimi trochu nevšedné: ružovo-fialové líčenie.

Tiene sa veľmi dobre nanášajú, môžete ich naniesť pomocou prsta alebo aplikátora. Ružový tieň je jemnejší a potrebujete ho naniesť v silnejších vrstvách, aby vynikol. Obsahuje však oveľa viac trblietok ako tieň fialový. No a ich kombináciou sa mi podarilo vytvoriť toto.





Ako sa vám páči toto líčenie?  Skúšali ste Bonbon Eye Shadow od Dermacolu?
Krásny dník!

  • Share:

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Pekné, jemné líčenie. Pristane Ti.
    Máš veľmi peknú, čistú pleť. Staráš sa o ňu sama, alebo chodíš ku kozmetičke? Možno by bol fajn nejaký článok o tvojej starostlivosti o pleť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. O plet sa staram sama, u kozmeticky som nikdy nebola. :) Kazdy vecer odlicim, vycistim a nakremujem. Obcas pouzijem peeling. Clanok je dobry napad ;)

      Odstrániť
  2. Mi se to líbí, jednoduché, romantické :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčení vypadá krásně a hrozně Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líčim sa každý deň. Tvoj make-up sa mi páči, pekne prirodzený.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiene sú nádherné, ale na tvoju pleť nič nemá. Vraždila by som za ňu :D :)
    Tiež by som ťa rada srdečne pozvala ku mne na veľkú GIVEAWAY. Budem rada ak sa zapojíš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nejaký návodík na linku? tá moja, nech robím čo robím je vždy hrozná (hrubá, nerovnaká, krivoľaká, ...)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odstíny stínů mi připadají opravdu nádherné a líčení se ti moc povedlo :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!