Dermacol Party Mania riasenka

By Zuzulienka - 31.8.14

Dermacol opäť prišiel s krásnou novinkou a to riasenkou Party Mania. Táto riasenka je pre mňa krásna už len samotným vzhľadom, milujem totiž, keď má niečo krásny žiarivý obal, ktorý nevyzerá lacno, a nie je prekombinovaný. A presne tak na mňa pôsobí táto riasenka. Neónovo ružový obal s čiernym popisom upúta snáď každé zvedavé oči.


A práve na oči je tento produkt určený. Objemová riasenka Dermacol Party Mania má dodať riasam naozaj bohatý objem, dokonale ich vykresliť a rozčesať. Je naozaj čierno-čierna a dovolí očiam krásne vyniknúť.
Tak poďme sa na ňu pozrieť zblízka.


Čo vás možno prekvapí (niekoho príjemne, niekoho nepríjemne) je kefka, ktorá je úplne klasická, hrubá, s veľkými štetinkami. Osobne som si už zvykla skôr na plastové kefky, no tejto som samozrejme dala šancu.


Riasenka riasy krásne obalí a zahalí do čiernej farby už prvou vrstvou. Počas nanášania riasy aj krásne prečeše a vyzdvihne. Taktiež sa mi zdá, že im pridá na dĺžke.



Druhá vrstva oči ešte viac zvýrazní a riasy zahustí. Dve vrstvy sú naozaj ideálne.



Riasenku hodnotím naozaj veľmi pozitívne, ďalšie plusy u mňa získala tým, že neopadáva, nerobí žmolky a neobtláča sa na viečka. Ak teda hľadáte niečo za rozumnú cenu, a niečo, čo urobí váš pohľad neodolateľným, skúste Dermacol Party Maniu. Jej bežná cena je okolo 7 €.


Aká je vaša skúsenosť s touto riasenkou?

Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Já ji už taky vyzkoušela a zamilovala jsem se do ní ! :)
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako prepáč, ale takto si čitateľov nezískaš, keď budeš kopírovať ten istý text rôznym blogerkám :D

      Odstrániť
  3. Jako celkem se mi líbí, ale moc takové štetečky nemám ráda. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Má krásný design :) ale na řasech se mi moc nelibi..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!