Každý deň iná s džínovými legínami

By Zuzulienka - 30.8.14

V spolupráci s eshopom nejleginy.cz som pre vás pripravila minibook o tom, na aké spôsoby možno nosiť obyčajné džínové legíny. Osobne mám tieto legínky veľmi rada, sú pohodlné a najradšej by som ich nosila stále. Preto ich viem nakombinovať naozaj na množstvo spôsobov. A vlastne presvedčte sa sami, že sa dajú nosiť nielen elegantne, ale športovo.

Ospravedlňte veľkosť fotiek, no boli upravované trošku inak, a ďalšou úpravou už len ničím ich kvalitu a sú potom veľmi rozmazané.

1. Na rande, na kávu s priateľkou, do kina...


Tričko - emmsi
Sandále - Topankovo.sk
Kabelka - H&M


2. Na pracovné stretnutie


Tričko - New Yorker
Sako - Gate
Kabelka - cooltovka.sk
Lodičky - F&F

3. Trendovo s croptopom


Crop-top - H&M
Sandále - Topankovo.sk

4. Ležérne na prechádzku, či večer do baru


Tričko - New Yorker
Sandále - F&F
Kabelka - Parfois

5. Elegantne do práce


Blúzka - Esprit
Lodičky - F&F
Kabelka - Vietnamci

6. Športovo, na voľný čas, na prechádzku som psom...


Mikina - Gate
Tenisky - Topankovo.sk

Možností, ako nosiť takéto legíny je naozaj neúrekom.
Povedzte, ktorá kombinácia sa vám najviac páči? A ako najčastejšie nosíte legíny vy?

Majte krásnu sobotu!


  • Share:

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Super outfity! :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé outfity! Moje oblíbené jsou 1, 3 a 4!:)

    http://sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezké outfity, líbí se mi všechny, protože každý je jiný, a na jinou příležitost.. Líbí se mi to sako z Gatu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvelé a jednoduché :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. džegíny jsou super, stejně jako ty bych je nosila pořád a se vším je kombinuju! :D nejvíc se mi líbí čtvrtá a pátá fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. legíny podľa mňa vôbec nepatria do práce, nedala by som si ich ani na rande .. jedine vonku športovať alebo so psom ale inak pekné outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný príspevok:-) Ja legíny nosím skôr von - na prechádzku, na nákup a pod., do práce (aspoň do tej mojej) mi vhodné neprídu, ale nosím ich veľmi rada:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. 2nd and 5th are my favorites!!!! You are really beautiful girl. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lovely blue bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tá kombinácia s ružovým tričkom a čiernymi sandálkami vyzerá skvelo, tie sandálky sú fakt super.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!