Výherkyne v Giveaway o 3 balíčky

By Zuzulienka - 25.8.14

Príjemný večer milé dámy!
V takomto čase pridávam príspevok málokedy, no dnes je výnimočný deň. Dnes o 18:00 totiž bola ukončená Giveaway, v ktorej ste mohli súťažiť o 3 balíčky.
Účasť ma naozaj milo prekvapila, zapojilo sa vás takmer 100. A preto dnes po 18:00 nastal čas na roztriedenie a žrebovanie.


Rozdelila som si vás do troch skupiniek, presne podľa toho, o ktorý balíček ste chceli súťažiť. A vznikli mi tak tri kôpky. Každú kôpku zvlášť som si potom postupne vsypala do pripravenej plechovej nádobky a rukou vyžrebovala jednu z vás.




A výherkyne sú nasledovné:



A sú to presne tieto dievčatá:


Takže srdečne gratulujem. Dievčatá kontaktujem vás ešte dnes.
A všetkým ostatným ďakujem za účasť. A nebuďte smutné, so súťažami som ešte neskončila.

Krásny večer!

  • Share:

You Might Also Like

8 komentárov

Ďakujem za všetky komentáre!