Makeup Revolution

By Zuzulienka - 16.12.14

Makeup Revolution je britská značka kozmetiky, ktorá vznikla len nedávno a vyznačuje sa zaujímavými a skvelými produktami za výborné ceny. Kozmetika tejto značky vyzerá na prvý pohľad naozaj lákavo, preto keď sa mi naskytla možnosť spolupráce, mala som problém si vybrať z toľkých krásnych produktov. Zaujali ma napr. krásne paletky v tvare čokolády, avšak viem, že by som ich veľmi nevyužila. Tak som zauvažovala trochu racionálne a vybrala si hlavne produkty, ktoré určite využijem.


Začnem tým najkrajším a najlákavejším, čo ma v eshope hneď zaujalo. Je to Trojfarebná lícenka od sesterskej firmy I love makeup v tvare krásneho srdca s názvom Blushing Hearts Stydlivé srdce. Lícenka pozostáva z troch odtieňov, ktoré sa vzájomne dopĺňajú a vašim líčkam dodajú krásnu sviežu farbu. Táto je celá doružova s jemnými trblietkami, takže tvár rozžiari a rozjasní.






Tiene na obočie sú niečo na čo som si za posledný rok veľmi zvykla a na jeho zvýraznenie nepoužívam už nič iné. Preto ma zaujala aj táto Sada na obočie od Makeup Revolution v odtieni Medium Dark, ktorá obsahuje 3 hnedé odtiene na zvýraznenie obočia, vosk, štetček a pinzetu. Teda všetko, čo pre svoje obočie potrebujete. S odtieňmi som veľmi spokojná, obočie krásne zvýraznia a vydržia celý deň. Vosk vám obočie zafixuje a preto sa nemusíte bť, že vám pri neopatrnom pohybe zostane strapaté.




Lisovaný fixačný púder Makeup Revolution je ďalší produkt, ktorý som mala možnosť otestovať. Klasický obal, ako u iných púdrov, avšak veľmi sa mi páči otváranie a to, že jeho súčasťou je aj pudrenka, či zrkadielko zo zadnej časti. Avšak na to, že je to odtieň Natural sa mi zdá dosť tmavý, no aspoň moja pleť s ním trochu ožije :)



K dokonalému makeupu chýbajú už len dokonalé pery. A tie môžete mať aj s Leskom na pery v tube Makeup Revolution, ktorý si môžete vybrať až v 10 odtieňoch. Výhodou tohto lesku je, že nie je lepivý ako iné lesky. Obsahuje aj drobučké trblietky a celkovo dodá perám objem a šťavnatosť. Tento je v odtieni TOUCH a vonia po ovocí.




No a posledným produktom od Makeup Revolution, ktorý vám chcem dnes predstaviť je Korektor The One. Korektor je v špeciálnej tyčinke, vďaka čomu sa veľmi ľahko nanáša. Je vhodný na kruhy pod očami a iné nedokonalosti pleti. Má hydratačný účinok, takže ošetrené miesto určite nebude vysychať.
Na kruhy pod očami je naozaj vynikajúci, nepôsobí umelo, okolie hydratuje.


Makeup hotový. Makeup Revolution na obočí, na tvári, na perách a na líčkach :)


Tak čo poviete na Makeup Revolution? Všetky ich produkty nájdete na www.makeuprevolution.cz, a zasielajú aj na Slovensko.

Máte skúsenosti s touto značkou?
Krásny deň!

  • Share:

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Tak přesně tohle srdíčko mě šíííleně láká. I hezký odstín lesku.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Srdíčko bych chtěla, akorát jiný odstín;) Vypadá nádherně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie, pristane ti to a som prekvapená, ako dobre tie produkty vyzerajú po aplikácii ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/12/make-up-for-ever-hd-foundation.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to vypadá krásně :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je velmi skvela znacka ja mam od nic Iconic 2 a som spokojna maximalne aj to je slabe slovo.............

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lesk na rty vypadají skvěle, moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá lícenka, to balenie je naozaj TOP ! :) lesky na pery vobec ale vobec nemusím, otváranie púdru mi zase príde nepraktické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nad tím srdíčkem slintám už nějakou dobu, ale jaksi to s tvářenkami neumím. ale ta paletka na obočí by se mi vážně hodila :-))
    Lutzia

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!