Lakovací tag

By Zuzulienka - 29.1.15

Dobré ránko!
Lakovacích tagov som čítala už niekoľko, preto som sa rozhodla, že urobím nejaký aj ja. Laková maniačka síce nie som, ale nejakú menšiu zbierku predsa len mám... Niektoré otázky som si však upravila, iné vyhodila a nejaké doplnila. Takže bude aspoň trošku iný.  Nech sa páči.


1. Koľko lakov vlastníš?
Dnešným dňom je to presne 32 lakov. Ešte pred nedávnom ich bolo o niečo viac, no bolo nutné ich pretriediť a staré vyhodiť. Táto zbierka mi zatiaľ bohato stačí.


2. Aké je tvoja obľúbená značka, aké značky nakupuješ?
Mám rada obyčajný Miss Sporty, no dosť som si v poslednej dobe obľúbila aj Astor laky.


3. Aký je tvoj najobľúbenejší lak? Aký najviac nosíš?
Momentálne je to Maybelline Super Stay a Gabriella Salvete Sugar. Používala som ich v poslednej dobe najčastejšie.


4. Aký druh lakov máš najradšej?
Najradšej mám laky, ktoré naozaj rýchlo zasychajú, a kryjú už po jednej vrstve. Taktiež mám rada pieskové laky, tie mi totiž na nechtoch vydržia vždy dlhšie ako tie klasické. A to odlakovanie sa dá prežiť.

5. Aký druh lakov nevyhľadávaš?
Asi sú to metalické  laky, čierne, modré, či zelené alebo neónové laky – aj ked nejaké tie neónky mám.

6. Aký je tvoj najnovší lak?
Dermacol 5 day stay. Bude o ňom recenzia.


7. Aké laky si plánuješ kúpiť?
Nie som nejaký lakovací maniak, preto sa mi málokedy stane, že sa v mojom wishliste ocitne nejaký lak. Momentálne netúžim po žiadnom, mám ich dosť a väčšinou laky nakupujem impulzívne, teda keď som priamo v obchode a nejaký sa mi zapáči.

8. Aké odtiene preferuješ?
Najradšej mám červené, ružové a aj oranžové môžu byť. Občas aj nejaký ten hnedý alebo nude lak.


9. Meníš nejako farby podľa ročného obdobia, alebo skôr s rôznymi príležitosťami?
Je pravda, že v lete nosím výraznejšie farby, ako v zime, no aj to nie je niekedy pravidlo. Ak mám chuť, tak si kľudne aj v zime nalakujem nechty ružovou farbou.

10. Ladíš laky s oblečením a make-upom?
S makeupom určite nie a s oblečením ako kedy. Ak sa náhodou stane. že mám načerveno nalakované nechty a obliekla som si ružové tričko, neriešim to. Nechám nechty tak. No ak je to opačne, tak si nechty samozrejme nalakujem príslušnou farbou. Väčšinou chodím v čiernom, bielom, hnedom, šedom oblečení a myslím, že k tomu sa hodí naozaj každá farba laku.

11. Ako skladuješ svoje laky?
Mám ich v jednej krabičke v spálni. Zatiaľ sa tam zmestia a keď najbližšie niečo dokúpim, tak myslím, že niečo aj poputuje do koša.


12. Používaš laky denne alebo len pri špeciálnych príležitostiach?
Určite si nechty nelakujem iba keď idem na nejakú akciu. Lakujem si ich bežne takmer denne... Sú obdobia, keď mám 2 týždne v kuse nalakované nechty a potom napr. týždeň nenalakované. Všetko závisí od toho ako stíham a ako sa mi chce.

13. Aký lak používaš najmenej?
Tmavé laky, ktorých zopár mám používam málokedy. 


14. Koľko si najviac minula za lak?
Nepamätám si, ale tipujem, že určite som za lak nedala viac ako 6 €. Nekupujem si drahé značkové laky, myslím si, že mi poskytnú tú istú službu ako lak za 3 €. A naviac, mne žiadny lak na nechtoch nevydrží dlhšie ako dva dni. A dávať za niečo, čo sa mi na druhý deň olúska 20 € sa mi fakt nechce.

15. Ktoré obaly lakov sa ti najviac páčia?
Fúha, tak to je ťažké, naozaj si laky nekupujem kvôli obalom, ale kvôli odtieňom. Musím však povedať, že dizajnovo sa mi páčia Chanel laky, no nie som ochotná za tak malú fľaštičku dať 30€.

16. Aký najhorší lak si mala?
Bol to jeden lak od Maybelline Colorama. Roztekal sa, zasychal 2 hodiny, vôbec nekryl, no čistá katastrofa... Odvtedy sa týmto lakom vyhýbam.

17. Ako často laky nakupuješ?

Je to rôzne. Niekedy kúpim naraz 3, niekedy si aj 3 mesiace žiadny nekúpim.

Koľko lakov vlastníte vy? Aká je vaša naj značka? A aké odtiene preferujete?
Krásny deň želám!

  • Share:

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Já mám nejradši odstíny červené, růžové a tmavě fialové :) ChickFlickCherryBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem miss sporty laky a naopak mne colorama laky vyhovujú :) zaschnú pomerne rýchlo a aj dlho držia :) teda ja mám asi to šťastie že mne každý lak vydrží cca týždeň neporušený ( bez nadlaku a podlaku - s nimi dlhšie :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejraději nosím růžové nebo červené laky :) moc se mi líbí laky Catrice (první tři zleva na druhé fotce) :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja vlastním cca. 24 lakov rôznych odtieňov a rôznych vzorov.Ja skôr uprednostňujem pieskové farby ale veľmi rada mám aj odtiene červenej a ružovej:)
    a od miss sporty mám úplne dokonalý tyrkysový lak na nechty;)
    PS: Dúfam, že urobíš recenziu aj na tie nové rúže od Avonu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miss sporty mam rada ty jejich laky mi vydrzi I klidne 7 dni na nehtech.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám najradšej laky od Golden Rose, ktoré aj značne prevládajú v mojej zbierke. Aktuálne, po vytriedení starých a vyschnutých lakov, ich mám presne 55 - som tak trochu lakovacia maniačka :D Čo sa týka farieb, tak najviac mám asi fialových, keďže je to moja obľúbená farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Laku mam opravdu hodne- dobre pres 100 i snad vice. Stale je dokupuji a co se znacek tyka tak nejvice mam OPI- libi se mi ze maji opravdu ohromny vyber odstinu a pak mam i nejaky Chanel ( 5) a Dior, Sally Hansen, China Glaze.
    OPI ale kupuji hlavne kvuli tomu, ze jejich laky neobsahuji formaldehydy atd.
    Zridkakdy je ale koupim za plnou cenu- tady v UK se daji koupit v outletech a cenove vyjdou jako Rimmel ci Maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásné laky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No páni! Ja ich mám len 6. Nenosím dlhé nechty, keďže si často šahám do očí kvoli kontaktným šošovkám. A asi preto ani nemám veľmi rada ani často nalakované nechty. Ale mám rada upravené a zdravé nechty. Osvedčila sa mi sada na nechty od firmy Vardi Migdal. Nechty potom vyzerajú krásne, zdravo a akokeby som ich mala nalakované priesvitným lakom. Nádhera.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja ich mám asi 15 :) značku mám tiež rada miss sporty čo je aj myslím najlacnejšia v drogerkách ale som spokojná :) tiež mám rada laky od catherice..tiež super :) odtiene záležia na nálade, ročnom období.. zelené leky tiež nemusím dokonca ani žlté a oranžové.. najlepšie sú červené, trblietkové, strieborné, zlaté .. velmi rada mám tiež slabo ružovú a slabo fialovú ale tiež nude laky :) ..tiež sa má páčia odtiene ružovej ako napr. u teba na tretej fotke piaty a siedmy z prava..tie sú super, podobný doma mám od essence a je to asi moj najoblubenejší spolu s klasickým tmavo červeným.. neónové laky nenosím vobec tak ako ani farby ..príde mi to nevkusné, lacné a hlavne gýčové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!