Krém na všetko?

By Zuzulienka - 24.7.16

Mať tak na všetko len jeden krém. Určite ste si to občas pomysleli. Hlavne v období dovoleniek je taký krém na nezaplatenie, pretože nemusíte zo sebou ťahať množstvo fľaštičiek, ale stačí vám tá jedna. Predstavte si, že taký krém na všetko existuje. Weleda Skin Food bylinkový rodinný univerzálny krém, ktorý naozaj môžete použiť na celé telo. A nielen to.



Tento krémik si vás získa už samotným dizajnom. Keďže je bylinkový, tak musí byť zelený. Aj keď bylinky, ktoré ho tvoria, nie sú až tak celkom zelené: fialky, harmanček, nechtík, rozmarín... ale tvoria aspoň pestrú zmes, ktorá je účinná pre celú rodinu a pre celé telo.

Áno, Skin food krém, ako už hovorí jeho názov, je to akási potrava pre vašu pleť. Je výživný a ideálny hlavne na suchú, či hrubú kožu. Takže hravo s ním môžete mazať namáhané ruky, drsné lakte, popraskané päty, no je vhodný aj ako denný, či nočný krém na tvár. Použite ho fakt tam, kde práve potrebujete.



Má hustú, ale ľahko roztierateľnú konzistenciu. Vstrebanie sa do pokožky mu istý čas trvá, no to vôbec nevadí, pretože už pri rozotieraní cítite, ako vašu kožu vyživuje a rozmaznáva. Dokonalý pocit úľavy! 

Veľmi sa mi páči aj jeho vôňa, je to taký mix daných byliniek, no ja tak jemne z neho cítim akoby niečo pomarančové. Preto na mňa pôsobí výživne a zároveň príjemne sviežo. 

Mne sa krém najviac osvedčil na ruky a päty. Na tvár je už taký mastnejší, ale občas treba aj jej dopriať niečo hutnejšie a výživnejšie.




Takže, krémik môžem len odporučiť, a ak ste ho ešte neskúsili, je najvyšší čas :)
Používate nejaký univerzálny krém?

Weleda Skin Food kúpite na www.weleda.sk

  • Share:

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ráda bych ho zkusila, jen si jsem nejistá zda bude fajn i pro moji mastnější pleť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne teda nevonia. Stačila mi vzorka, viac by som ho nechcela.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kebyže mám suchú pleť, určite by som ho skúsila, vyzerá totiť veľmi fajn. Weleda má celkom dobré produkty :)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Výrobky tejto značky mám veľmi rada a pred pár dňami som si objednala aj tento zázračný krém :) už naňho veľmi teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naozaj výborný krémik na všetky suché a málo vyživené miesta na pokožke - lakte, chodidlá, suché ruky v zime, pre suchšiu pokožku aj na tvár. Dá sa použiť aj ako pleťová maska. Vhodné aj na pokožku postihnutú ekzémom. Ja ho veľmi rada používam práve na ruky, s ktorými mám v zime problém, lebo mi na nich ľahko popraská pokožka :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!