Januároví obľúbenci

By Zuzulienka - 28.1.17

A zas je to tu. Nový rok sa ešte len začal a už sa rozbehol nezastaviteľnou rýchlosťou. Veď prvý mesiac tohto roku je už takmer za nami, no chápete to? Ja teda nie. Ale koniec polemizovaniu, poďte sa radšej so mnou pozrieť na mojich januárových obľúbencov.


Mini parfémy Chloe - priniesol mi môj muž ešte niekedy v septembri zo služobnej cesty. No až tento mesiac som ich začala aktívne používať a zamilovala som sa. Sú úžasné, každý jeden mi vonia krásne. A to som predtým nechápala, čo všetci na tom Chloe vidia :-D



Čaj Mistral Jahoda Malina - pôvodn kúpený pre môjho pampúšika, no po ochutnaní som mu podľahla aj ja. Je výborný a fakt prírodný.


Mixa odličovač očí - už som ho zaradila aj do svojej topky za minulý rok a stále je mojím obľúbencom, preto som ho pridala aj sem. Je naozaj skvelý, vyskúšajte ho.


Sedita  Kávenky Írska káva - r,ada ochutnávam novinky od Sedity a najnovšie som objavila toto. Vyzerá na zjedenie, vonia na zjedenie a chutí úžasne. Pokojne ich môžem zaradiť medzi naj keksy od Sedity.


365 šťastných dní - videla som ho všade na instagrame a tak sa mi páčil, že som si ho musela kúpiť aj ja. Na každý deň jeden citát a pokojne ho môžete používať niekoľko rokov, keďže dátumy nie sú označené dňom v týždni.


Káva Nescafé Azera - bežne pijem Nescafé, ale Gold, no novinky rada skúšam. A táto stála za to. Chutí jemne a fakt kávovo, len pri každodennej spotrebe sa rýchlo míňa. Už je skoro prázdna, no určite si pobežím ešte po ďalšie balenie.


Robbie Williams - Love my life
Pre niekoho už otrepaná, no mňa ešte stále drží a vždy, keď ju počujem, tak zvyšujem hlasitosť. Pohodovka.


Mimochodom, vedeli ste, že:
Vedci zistili, že rozprávanie slova "Ďakujem" zlepšuje náš zdravotný stav? Preto ďakujte každý deň za všetko, čo máte, budete sa naozaj cítiť lepšie  :)

Povedzte, čo ste obľúbili v januári?
Užite si sobotu.

  • Share:

You Might Also Like

14 komentárov

  1. tie Chloé parfumiky ti závidím :) to je super, že máš takto viac mini balení :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu písničku naprosto miluju :) a taktéž závidím chloé miniaturky :( :D

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chloe parfémy vypadají naprosto skvěle, tý jo :)
    Giveaway Saloos

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne osobne Chloé nevonia, teda myslím ten pôvodný :) a ten čajík od Mistral mám tiež veľmi rada. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne tiež nikdy nevonal, ale tieto mini parfemiky ma dostali.

      Odstrániť
  5. Ten kalendář na každý den má sestra :) Je krásný a také přemýšlím o jeho koupi!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno určite si ho kup. Mne sa na nom páči, že ho vieš využiť aj viac rokov.

      Odstrániť
  6. Tú pesničku milujem najviac, už máme doma aj cdčko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parfém od Chloé som si kúpila začiatkom januára a tiež som sa doň zamilovala. Tie miniatúry sú fakt skvelým darčekom :)
    S kalendárom 365 šťastných dní som sa ešte nestretla, ale teraz vídím, že ho musím mať :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten šťastný kalendář je super, odkud je? Parfém Chloe jsem dala mamce k Vánocům s tím, že jsem nevěděla jak voní, ale nešlápla jsem vedle. Mamce voní a vždy když jsem u ní, musím se s ní navonět :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ktora verzia Chloe Ti najviac vonia? Mne sa paci verzia Love.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuha, veru ani neviem. Páčia sa mi všetky, nejak sa neviem rozhodnut, ktorý najviac.

      Odstrániť
  10. Parfémy Chloe jsou prostě nejlepší! Voní mi všechny, ale doma mám Chloé Chloé :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za všetky komentáre!